Pages

Saturday 6 March 2010

bukn ini yang ku pinta...

"em....bu pa dah pkir msak2....buat mse tdekat niy bu tnang kn fkiran dlu...dh ok t msj pa...pa pown nk tnang kn fkiran dlu.....kte rest dlu......pa cnta bu....sbb pa cinta kte kne rest dlu....love u bu...darah muda lain bu...pa hrap bu pham dgn keadaan skunk.....peace :)"
bukn ini y ku pinta..tp andai kte ini dh yg di tentukan..aku tpksa redha..andai ini juga sebnrnye yg die mahu..aku tpksa menuruti nya...wpun jauh di sudut hati ku semua ini membuatkan diriku lgi tertekan...namun apakan daya ku...mungkin aku mesti menuruti segala kmahuannya..mungkin aku ptut berdiam diri hnya mendgr perckpannya...mybe cara ini hati die puas...knpe aku yg terpksa mengalah..adkh krna pompuan terlalu lmah...bukn ini yg ku hrapkan....bukn ini...sapa yg sebnrnye tertekan...munkin kh khadiran ku menmbh beban dlm hidupnya...mungkin kh khadiran ku menggngu khidupan nya seperti biasa....andai aku adalah beban...aku snggup pergi demi kbhgiaan die...
Thanks Sudi Jenguk Cni ^_^ Sharing is Caring

No comments:

Post a Comment

Sile tinggalkan jejak ok...hehe ^_^

Owner By DearyAinn