Pages

Tuesday 27 December 2011

♥Sanggupkah...Mampukah♥


Sanggupkah aku tak menatap namamu setiap hari...
Sanggupkah aku tak menghantar tinta ringkas untukmu...
Sanggupkah aku tak bertanya khabarmu setiap masa..
Sanggupkah aku tak menatap wajahmu setiap waktu...
Sanggupkah aku tidak mendengar panggilan mesramu..
Sanggupkah aku tak mengatakan "selamat pagi" untukmu..
Sanggupkah aku tak mengucap "selamat malam" untukmu..
Tak mungkin aku berdaya berbuat sebegitu...
Mampukah suatu masa aku memadam satu nama terpahat di hati..
Mampukah suatu masa aku tidak menerima khabar darimu..
Mampukah suatu masa aku melupakan semua bahasa ini..
Mampukah suatu masa aku melupakan semua tentang dirimu...
Sungguh...
Aku tak sanggup....Aku tak mampu....
Untuk berada jauh dari sisimu...
Apatah lagi melupakanmu...
Kerna aku terlalu menyayangimu..
Ingin selalu disampingmu...
Menatap wajahmu di sisa hidupku...
Tiada yang lebih bermakna melainkan
Menghabiskan setiap waktuku bersamamu..




Thanks Sudi Jenguk Cni ^_^ Sharing is Caring

No comments:

Post a Comment

Sile tinggalkan jejak ok...hehe ^_^

Owner By DearyAinn