Pages

Monday 16 November 2009

hati wanita

Hari semalam sungguh mendung, redup,sunyi,angin meniup dengan perlahan....kicauan burung tak kedengaran...hnya deruan angin menjadi melodi...
diriku juga seperti itu....terasa suram...sunyi...tiada siapa yg peduli..
aku hanyalh insan biasa...melalui kehidupan dgn rasa sedih, gembira, sebak.....
adakalanya aku merasa diri ini tidak di perlukan oleh siapa2.....hanya sekadar boneka untuk menemani di kala sunyi....setiap hari aku melalui perasaan ini....namun sampai bila keadaan ini perlu di hadapi....
hidup ku terasa kosong....hanya melayari perasaan sendiri.....
siapakah aku sebenarnya.....adakah aku hanya peneman di kala sunyi....adakah aku tidak layak untuk berdamping dengan insan2 yang melalui kehidupan nya penuh riang ketawa....namun aku hnya mampu tersenyum di dalam hati...bibir ku tak mampu mengukir senyuman seindah senyuman mereka....aku merasa aku bukan sebahagian dari itu....
aku ingin di hiasi kegembiraan setiap masa namun kegembiraan yang ku alami ber lalu sekelip mata.....
mungkin diri ini memrlukan kasih sayang suci dari seorang insan yang tulus untuk memberikannya....teman istimewa pun tidak mampu memberi kegembiraan setiap masa...kekadang terasa diri ini tidak berapa penting untuk dirinya...terasa perit bila diri ini di biarkan...sedangkan pasangan lain...merasa dunia ini mereka yang punya....diriku tak menikmati kemanisan semua itu...aku hany mampu berendam dengan airmata mengenangkan semua itu....aku juga ingin di beri perhatian....aku ingin diriku menjadi sebahagian dari dirinya...melalui kesusahan bersama2....menghadapi dugaan bersama...namun itu hanya khayalan...semua itu aku tak pernah mersai nya...adakah aku betul2 di sayangi...adakah aku btul2 di cintai....adakah aku btul2 diperlukan....beban ini terlalu berat untuk di pikul...aku tak mampu untuk menghadapi semua ini bertahun lamanya...perlukah hidupku penuh dengan kepalsuan...senyuman manis teukir di bibir sedangkan ia nya terlalu pahit....ya allah ya tuhanku... berikanlah aku kekuatan untuk melalui semua ini...
Thanks Sudi Jenguk Cni ^_^ Sharing is Caring

No comments:

Post a Comment

Sile tinggalkan jejak ok...hehe ^_^

Owner By DearyAinn