Pages

Monday 16 November 2009

sad...

Ya Allah Ya Tuhan Ku...hati ku terlalu sebak di kala ini...airmataku bergenang di kelopak mataku...namun aku tak membenar kan airmata ini mengalir di pipi ku.......aku terlalu kesunyian...aku memerlukan insan untul meluahkan semua ini....terasa diri ini ingin berada jauh dari tempat ini...aku memerlukan waktu untuk mencari ketenangan diri...aku ingin mencari kegembiraan yang ku miliki selamia ini.....tiada sesiapa yang mengerti keadaan diri ini...tiada yang mengerti keadaan diri ini...kdg2 terdetik penyesalan di dalam diri ini....aku nekad untuk mengasing kan diriku...cukuplah aku mempunyai teman istimewa...walaupun jarang di ambil tahu..biarlah diriku yang menyayanginya sepenuh hati...biarlah aku menghadapi semua ini seorang diri....aku tak mengharapkan balasan..jika ia bukan milik ku..aku redha dengan apa yang di tentukan...aku hanya mampu merancang....pintu hati ku akan tertutup bila semua ini berlalu pergi jauh dari diriku.....
Thanks Sudi Jenguk Cni ^_^ Sharing is Caring

No comments:

Post a Comment

Sile tinggalkan jejak ok...hehe ^_^

Owner By DearyAinn