Pages

Friday 11 February 2011

adakah ini dugaan...

Tuhan....adakah semua itu dugaan untuk ku setelah Engkau kurniakan aku lgi sebuah perhubungan yang indah kalau di jaga sebaiknya....haruskah aku bersabar Wahai Maha Pencipta sepanjang perhubungan ini..demi mempertahankan hubungan ini....mungkin semua yang telah berlaku dan akan berlaku mengenal erti kehidupan..membuatkan aku lebih tabah menempuh apa yang bakal terjadi....Tuhan berikanlah aku kekuatan dan kesabaran yang teguh untuk aku menempuh semua itu...tetapkanlah akal ku dengan fikiran yang waras...mungkin bila meningkat dewasa terlalu bnyk badai dugaan menunggu di sekeliling yang mencari ruang untuk mendekati kita....Ya Allah Ya Tuhanku...Maha Pengampun...ampunilah dosa2 hambamu ini serta kekasihku dan bukakanlah pintu hati kami berdua untuk lebih dekat dengan-Mu.. Wahai Tuhan Maha Pengasihani....aku memohon pertolongan mu....kurniakanlah kebahagiaan yang berkekalan dalam perhubungan ini walau seberapa banyak dugaan yang mendatang...tetapkanlah hati kami untuk menempuh semuanya...Amin Ya Rabbal Al-Amin.....
Thanks Sudi Jenguk Cni ^_^ Sharing is Caring

No comments:

Post a Comment

Sile tinggalkan jejak ok...hehe ^_^

Owner By DearyAinn