Pages

Sunday 1 May 2011

1 May 2011

tak semudah itu utk kita mengawal perasaan dan emosi kite....hari2 yang di lalui amat menguji perasaan itu sndri....diriku memg mampu bersabar...tpi bersbar dgan penuh rasa sedih yang menghrapkan secebis kegembiraan utk memdamkan semua kesedihan...kenapa aku boleh bersabar sejauh ini..menerima apa yang berlaku seadanya....semua ini hanya krna..diriku utk menimbulkan keadaan yang tegang antara aku dan dia....aku lebih rela membiarkan dirinya menghabiskan masa dgn tabiatnya....daripada diriku menambah beban dan menyusahkan keadaan dirinya....aku snggup menghadapi apa yg berlaku setiap hari wlupun meyedihkan perasaan sndri....diriku lgi sanggup melihat orang yang disayang bergembira dgn apa yg di buatnya setiap masa....aku lebih rela bersedih dri membuatkan org aku syg bersedih....tak de perkataan yg boleh mgmbrkan perasaan yang aku lalui sepanjang hari yang mendatang...Aku disini sentiasa menyayanginya...walau...dia adalah sebaliknya...
Thanks Sudi Jenguk Cni ^_^ Sharing is Caring

No comments:

Post a Comment

Sile tinggalkan jejak ok...hehe ^_^

Owner By DearyAinn