Pages

Sunday 29 May 2011

Aku terlalu menyayangi.....

bila kita sayang seseorang terlalu sukar utk mlepaskannya...adakalanya kite melepaskannya untuk kebahagiaannya walau jauh di sudut hati terlalu berat untuk membiarkan dia pergi....walau berat hati mlepaskannya pergi...hati siapa yg sanggup membiarkan org tersayang di miliki org lain....demi sayang...adakah aku perlu berkongsi kasih dengan orang lain....adakah aku akan mampu memilikinya.....adakah aku akan menjadi pilihannya...adakah aku akan berada di dalam hatinya...adakah aku hanya menerima kasih sygnya yang berbelah bagi.....sampai masa adakah aku nanti berada disisinya....adakah org lain yang yg berada disisinya...walaupun janji termeterai...adakah jnjinya hari ini akan berterusan utk hari yang mendatang....adakah jnji nya akan tertunai hari demi hari.....hati perasaan tk siapa leh ketahui....Bila terlalu sayang...aku membiarkan semua ini berlaku walaupun ianya amat sukar untuk dihadapi....Ya Allah...Dugaan dari-Mu terlalu hebat.....diriku  hampir tidak mampu untuk menghadapinya lagi....Namun Engkau masih memberikan aku kekuatan dan kesabaran untuk menghadapinya...Ya Allah...Tetapkanlah hati ku...Mungkinkah aku memperoleh kebahagiaan akn datang mungkinkah sebaliknya....
Thanks Sudi Jenguk Cni ^_^ Sharing is Caring

No comments:

Post a Comment

Sile tinggalkan jejak ok...hehe ^_^

Owner By DearyAinn