Pages

Monday 2 July 2012

Kau Dan Aku~~



hari pertama --> kita msg , kita ketawa , kita berkongsi cerita ...
hari kedua ---> aku merajok ,kau memujuk .. bhagianya saat tuhh
hari ketiga ---> nk tgk muka kau hari2 .. tpy malangnya ...aku x mampu ;(
hari keempat ---> kita semkin jauh .. knpa ??
hari kelima --> aku rindu
hari keenam --> aku cari kau . hmm mana ni , aku tanak tipu diri aku lagi . Aku tuggu msg kau tapi tak ada , dalam hati ada niat nak Call kau ?? HMM aku takodd aku ggu kau je .. hati chakap(tgu jea lahh) ..
hari ketujuh -->hari ney kau anta msg * duk mane ..jum keluar* lepas bc msg tuhh aku happy sangat sangat ... wahh ! dia tak lupa aku laa ~ 
hari kelapan--> *ku sangka kan panas hingga ke petang rupanya hujan d tengah hari* kebahagian tuhh hanya sesaat .. sedehnya ... kita bergaduh sampai takde jalan penyelasaian... aku tahu semua ni salah aku ..aku mngaku ..aku ego .. aku xpndy jaga hati kau, maafkan saku . . . :( 
hari kesembilan --> hujan dah tukar jd ribut .. kau maseh tanak chakap dengan aku .. tgk muka aku pon kau x maw kan .. hurmmm ..xpe lahh .. aku x kesahh ..sbb aku bukan PENTING pon bg kau kan .. AKU CUMA KAWAN KAU YANG TAKDE APA APA MAKNA KAN .. aku sedar spa aku kt hati kau.. tapi tanpa kau sedar sebnarnya hati aku dah mula sayang kat kauu . :( 
hari kesepuluh--->-jangan berharap pada yg x sudi- hati ni dahh letihh . untuk segalanya maafkan akuu . YAKINKAN DIRIKU DIA BUKAN MILIKU ! 


dan hari2 seterusnya --> Aku dahh penadd rindu kt kau .. aku dahh penadd tgu kau .. maafkan aku ... ):aku MENGAKU aku sayang KAU :( ..terima kasehh kerana sudi jadi kawan aku even hanya sekejapp . tanpa kau sedar sampai sekarang aku selalu perhatikan kau dari jauh walaupun aku tahu kau perasan yang aku selalu perhatikan kau . semoga kau bahagiaa yaa :D 

PENGAJARAN --> SAYANG , CINTA ,KASIH ,RINDU BOLEH DATANG TNPA DIPAKSA WALAUPUN KITA PERNAH BERKATA *AKU TAKAN JATUH CINTA DENGAN BUDAK TU* 


credited to 
Saya tahu. awak malas nak komen. sebb tu awk like je kan? huhu

Thanks Sudi Jenguk Cni ^_^ Sharing is Caring

No comments:

Post a Comment

Sile tinggalkan jejak ok...hehe ^_^

Owner By DearyAinn