Pages

Saturday 23 April 2011

23 april 2011 5.22 pm

mentari senja mula menyelubungi.....matahari kian mengundurkan dirinya.....sudh ckup msanya...malam bakal menjelang sebentar lagi...Ya Allah...betapa uniknya ciptaan mu..malam siang silih berganti...kadang hujan..kadang tidak....di waktu begini aku lebih suka merenung ke dalam diriku...sihatkah family ku di kampung...apalah dorg buat ptg2 nie....hmmmhhh..biase rutin harian kat kmpung... dudk2 kat tepi jalan...aku disini hanya menghabiskan msa bersama si laptop nie..peneman setiak ku..My syg? pe lah die buat skrang...senyap dri tadi..hmmmhhh...kdg2 aku gembra dibuatnya...nmun kdg2 di membuatkan aku sedih jga....tapi semua tu tidak membuatkan aku utk jauh darinya...malah aku sentiasa menyayanginya dari ke hari...walaupun pelbagai dugaan yang tidak dijangkan akan terjadi....wlaupun dugaan sehebat taufan yang melanda alam....semuanya harus ku tempuh dengan tabah dan kesbaran yg msh utuh dlm diriku...biarlah sesetengah org membenciku....manusia rmbut je sma hitam tapi hati len2...aku berdiam diri ade jg org skit hati dgn ku...sdgkn lagi skit hati ku mlhat ragam2 sesetengah insan tertentu....apa2 tk yah peduli...mne yang sudi memhami aku menghargainya...Ya Allah...andai dia dikurniakan utk ku..berilah aku ketabahan dan kesabaran yang tinggi utk menantinya...kerana hambamu ini menyayanginya...tetapkanlah hatiku.....
Thanks Sudi Jenguk Cni ^_^ Sharing is Caring

No comments:

Post a Comment

Sile tinggalkan jejak ok...hehe ^_^

Owner By DearyAinn