Pages

Thursday 7 April 2011

kenapa 7 april

apa yang terjdi dgn diriku....apa yg sebenrnya berlaku dlm diriku...mungkinkh kenangan silam akan berulang kmbli di saat ini....usahlah berulang kmbli...aku tak sanggup untuk menghadapinya utk kali kedua..mungkinkah kali ini lebih perit dari semalam...kenapa ini terjadi...kenapa aku kna menghadapinya...tidak berhak kh aku merasa bahagia...Duhai sygku,,,siapakah aku di hatimu...adakah sedikit pun tiada ruang untukku dlm hatimu...tiadakah secebis syg utk ku drimu...mungkinkah aku hanya peneman di kala sepi mu...hatiku menangis tiada henti..lukanya tak pernah di ubati...mlah menjadi bekas di hatiku...huhhhh...mampukh aku untuk menghadapinya sebegini...ptutkah aku mneruskan kehidupan ku yang pnuh kepuraan dgn gembira sdgkan kgembiraan tiada mendampingiku...aku dibelenggu kesedihan untk mberikan kgembiraan kepdnya....walaupun kisah cintaku bertepuk sebelah tangan..dipenuhi dengan persoalan dan permainan...aku harus menjalani semua itu...stiap hariku ditemani dgn airmta...siang malam sentiasa ditemani butiran jernih di pipiku....hanya itu yang mampu mengubat sedih di hati yang tak pernah hilg...
Thanks Sudi Jenguk Cni ^_^ Sharing is Caring

No comments:

Post a Comment

Sile tinggalkan jejak ok...hehe ^_^

Owner By DearyAinn