Pages

Thursday 7 April 2011

kata hati 7 April 2011

kdg2 kita tak mnyedari rupanya hati kita dah terluka....bila perasaan menguasai diri...diri sndri tk mengetahui hati nya tengah menangis...namun apkan daya...sudah dugaan hidup yang perlu di hadapi....cinta sesuatu yang tidak dpt dijangka...kdg2 kita terpaksa menyembunyikan semua titik kesedihan utk menjaga hati org tersyang...kite lebih rela di sakiti berbanding kita menyakiti hati org tersayang.,,,hmmmm terlalu hebat,..hidup ku kini penuh dengan perasaan yang silih berganti..gembira, sedih, tawa dan tangis...aku mampu mebukir senyuman di bibir tapi bukan di hati...wahai kekasih hati ku...aku juga mengetahui apa yang berlaku...wpun aku berdiam diri tidak bermakna aku tidak mengetahuinya...memang semua perkara tu membuatkan hati ku terluka...bukan aku yang berada dalam ruang hatimu...namun aku tak mampu berundur kembli bla aku dah melangkah kmbli ke alam percintaan...mungkinkah sejrah silam akan kmbli mungkinkh sjrh baru mnjelma..Hanya Tuhan yang mengetahui....jauh di sudut hati memang hrpan untk aku brda dlm hatimu..namun aku menyedarinya...adakah aku akan diberi peluang itu...mungkinkah hanya menumpang kasih...bila kita terlalu menyayangi dan mencinta seseorg...kita akn mengetahui setiap rsa sedih, gmbra, yang di alami...mungkin kah aku hnya utk pneman kesepian....aku akan terus mencintaimu walau jauh dan tk bersua...walau pun dirimu tidak menyayangiku biarlah..perasaan...sukar dijangka...aku ingin melihatmu gembira...aku tidak peduli dgn perasaan ku...aku hnya ingin mlhat mu gmbra...adakah sekiranya aku berundur diri membuatmu gembira..andai benar..katakanlah padaku....
Thanks Sudi Jenguk Cni ^_^ Sharing is Caring

No comments:

Post a Comment

Sile tinggalkan jejak ok...hehe ^_^

Owner By DearyAinn