Pages

Saturday 18 December 2010

apkah perasaan nya...

"Eh,aubah, ayg cpt2 tah cr plakian"

aku sndri tk dpt bygkan perasaan ku bila ayat di ats yg aku dpt blsan msg syg ku....namun aku sembunyikan semua tu...sdgkan dlm masa yg sma kmi berdua memohon berkekalan..bagaimana ayat itu yang lahir dri kata-katanya....perasaan syg ku kpdnya timbul semulajdi...bagaimana aku boleh nk memusnahkan perasaan aku sendri...itu lebih sakit dari putus cinta...aku tau kehadiran ku bnyk membawa kekusutan terhadapmu sedangkan dalam msa yg sma aku juga boleh menghilgkn kesunyian mu....kehadiran ku juga tanpa di undang...bagaimana perhubungan ini boleh wujud tanpa kasih sayang yg ada dalam hati msing2...buknkah ksih syg itu yg mewujudkan rasa ini..buknkah ksh syg itu yang mewujudkan perhubungan ini...aku sendiri tidak mengetahui kenapa aku menyayangi nya knpa aku mencintainya...knp perlu ada sebb utk menyayangi seseorg..knpa perlu ada sebb utk mencintai seseorg...adakah kerana wajahnya cntik kita menyayangi seseorang...adakah kerna dia baik kita menyayangi die...adkah krna die happy go lucky kite penyayangi nya..adakah kite msih mencintai org itu andai kta kecntikan nya menjadi hodoh..adkh kite masih mncintai seseorg itu apabila dia menjadi jahat..adkh kite msih mencintai seseorg itu apbla die menjdi pnas baran.. bagi ku tk sebb utk kita mencintai dan menyayangi seseorg...walau dia berubah mcmna skali pun..aku tetap menyayangi dan mencintainya...
Aku tahu...hanya aku yang mengharapkan perhubungan ini..hanya aku yang lebih menyayangi dan mencintaimu....tapi tidak salah aku melalui semua ini...itu adalah atas kehendakku...kenapa harus aku berundur diri dari semua ini...sedangkan aku sendiri yang memasuki ruang itu...aku tak kan menoleh ke belakang lagi....takde sebab aku nk menoleh ke belakang lagi....aku hanya akan terus berjalan ke hadapan menempuhi rintangan yang akan muncul yang akan aku lalui...walaupun dirimu tidak yakin mampu menyayangi ku...cma yg aku tahu...aku sentiasa menyayangi mu...mencintai mu...biarlah semua ini ditentukan oleh Tuhan...aku hanya beusaha dan berdoa untuk mengecapi hasrat kite berdua...dari Tuhan juga datangnya semua perasaan ini...aku hanya mampu kembali kpdNya dan memohon pertolonganNya....kerana Tuhan lagi mengetahui isi hatiku sebenar kerana Dia yang menciptakan perasaan syg, cinta, sakit hti, cemburu, kecik hati, dalam hatiku.....

Thanks Sudi Jenguk Cni ^_^ Sharing is Caring

No comments:

Post a Comment

Sile tinggalkan jejak ok...hehe ^_^

Owner By DearyAinn