Pages

Sunday 5 December 2010

Mengimbas kenangan lalu...

dulu aku pernah menyayangi insan yg dah dimiliki...namun dirinya jga turut menyayangi ku..wpun dia dah ade yang punye....walaupun aku menyayangi dia..aku tak pernah meminta utk dia meningglkan kekshnya...malah aku lah yang memberikan kata-kata untuk dia terus bersma dgn kekshnya...walaupun perbuatan ini membuatkan aku sengsara, kecewa namun dlm msa yg sma aku jg gembira krn aku selalu mempunyai masa dengan dgn dia berkongsi mslah..pendapat..wpun stu masa aku mengetahui dia memilih aku dan meninggalkan kekshnya..aku jg tak mengharap aku boleh memilikinya lgi...krn aku tahu satu msa nanti tak mustahil dia kembali dgn kekshnya...aku tak menghiraukan wpun dia berhubung dgn bkas kekshnya...krn dia berhak utk berhubung dgn sesiapa....namun perasaan di hati tuhan je yang tahu...aku merelakan andai dia ingin kembli bersma kekshnya...aku bukn jenis yang memaksa malah aku memberi peluang sdgkan aku tak memberi peluang untuk diriku..aku lgi rela di kecewakan..drpd aku mengecewakan org aku syg...jangkaan ku benar2 berlaku...dia kembli dgn kekshnya.....wpun dia dlm keadaan terpksa..tpi kita hrus menrimanya atas sebb tertntu...sehingga kini..aku rela berundur diri untuk kebahagiaan org yg aku sayang....setiap keperitan yang pernah aku lalui masih berbekas di dalam hatiku...sehingga ke hari ini....terlalu bnyk kesedihan yg masih terpendam dlm hati ini...dan hanya Aku dan Maha Pencipta yang mengetahuinya....
Thanks Sudi Jenguk Cni ^_^ Sharing is Caring

No comments:

Post a Comment

Sile tinggalkan jejak ok...hehe ^_^

Owner By DearyAinn