Pages

Wednesday 8 December 2010

Mood Tentang Cinta...

kekecewaan mengajar aku erti kedewasaan....memberi aku pengajaran...membuka mata ku memandang kehadapan...membuka mindaku utk berfikir apa itu sebenar kekecewaan...kekecewaan lah yang mengajar aku erti cinta sebenar...tanpa kekecewaan aku tidak akan merasa pahit yang terpendam dalam percintaan...dan Aku bersyukur pada mu Tuhan krn memberi aku peluang untuk merasai perasaan yang kau ciptakan untuk hamba-Mu...biar bahagia..biar kecewa...aku mensyukurinya....aku kini telah memahami liku-liku dalam percintaan...dengan bantuan Tuhan Yang Esa...Aku mampu menempuhnya dengan penuh tabah dan cekal di iringi semanis senyumku yang mampu mengaburi kesedihanku....
Thanks Sudi Jenguk Cni ^_^ Sharing is Caring

No comments:

Post a Comment

Sile tinggalkan jejak ok...hehe ^_^

Owner By DearyAinn