Pages

Wednesday 8 December 2010

sedih+sabar

mlm nie my syg mcm nda mau msg ja....lgipun iya moody jak mlm nie..msg pun ya jrg reply mlm nie....jdi nda maulah gngu iya..tkut krg betambah tia ssk my syg krg mun di pajal...bgi ja lah ia msa..mun di ikutkan hti..sentiasa kn mau msg tpi mlm nie nda jua ulah..mesti jua memhmi ia...aku pun nda jua boleh wat apa mcmna kn mhilgkn moody nya tu...apa2 pun aku hrus bersabar ja dgn apa yg berlaku...aku mesti lalui dgn sabar apa2 pun..moga my syg happy2 jak nnti...aku pun tumpang haapy mun nya happy..mun nya sedih aku pun jdi tumpang sedih jua sebab aku sayang ia...Ya Allah...berilah ketabahan dan kesabaran dlm hati kmi berdua untuk menempuh kehidupan ini...berilah kecekalan hati dlm setiap hati kmi berdua Ya Allah...Amin...
Thanks Sudi Jenguk Cni ^_^ Sharing is Caring

No comments:

Post a Comment

Sile tinggalkan jejak ok...hehe ^_^

Owner By DearyAinn